Gdy montowano poludniowa czesc przesla wspornikowego – jednoczesnie skladano odcinek zawieszony

Filed Under (Uncategorized) by admin on 04-01-2018

0

Gdy montowano południową część przęsła wspornikowego – jednocześnie składano odcinek zawieszony. Gromadzono sprzęt, m. in. 6 barek do transportu konstrukcji. Badano bardzo starannie zarówno warunki przypływów, jak i stan pogody, ponieważ na rzece św. Wawrzyńca tylko przez 4-5 dni istnieje odpowiedni przypływ. Zastosowano automatyczne anemometry rejestrujące, a przed montażem nawiązano telegraficzną łączność ze stacją meteorologiczną w Toronto. Dnia 11 września 1916 r. o godzinie 3. 40 zaczęto spławiać konstrukcję zawieszoną, a o godzinie 850 rozpoczęto podnoszenie jej z barek dźwignikami hydraulicznymi za pomocą zawiesi. Konstrukcja była podnoszona równomiernie i roboty przebiegały bez zakłóceń, tak że inżynierowie postanowili pójść na śniadanie. Nie było powodu do obaw, gdyż dzień był bezwietrzny i inne warunki były pomyślne. Należało tylko mechanicznie powtarzać czynności robocze, gdyż najtrudniejsza część robót montażowych została już wykonana. Była godzina 10. 50 . Właśnie przygotowywano kolejny cykl podnoszenia: bolce były umieszczone w łożyskach opartych na belkach przekazujących obciążenie na wsporniki kratownic, dźwigniki hydrauliczne zostały odciążone przez opuszczenie ich tłoków. [przypisy: mała architektura, fototapety na wymiar sklep, projektowanie wnętrz szczecin ]

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: fototapety na wymiar sklep mała architektura projektowanie wnętrz szczecin